Thursday, December 10, 2009

Ujian yang sedikit...

Salam sahabat semua...

Ape khabar?? sihat ke?? result macam mane?? memuaskan @ tidak??
hari ni ana check result.. hati anan berdebar-debar.. takut ana xboleh terima kenyataan...
tapi,ana gagahkan juga..


 ................................

Seperti yang ana jangka, ana dapat 3.00 and above tapi.... aNA TAK DAPAT DEAN LIST..
ana kecewa.. mungkin ada yang lebih kecewa dari ana.. tapi ana lebih kecewa dengan diri sendiri..
Ana tak study cukup...
Ana malas...
inilah keputusan yang ana dapat...
huhu....

http://istudent.uitm.edu.my/stp/resultv2/inc_rsp.asp

tapi ana pegang pada satu ayat:

  "Jika kita tolong Agama Allah, Allah akan tolong kita"

Ana percaya ada sahabat yang lebih sedih dari ana..
Sabarlah wahai Nabilah...
pasti ada hikmah disebaliknya...



Ya Allah..
Berilah aku kekuatan untuk terus berjuang demi agamaMu dan juga demi akademikku..
Aku takut sedikit ujianMu ini akan melemahkan diriku..
Aku takut aku tidak mampu untuk terus memotivasikan diriku untuk terus dalam perjuangan

Ya Allah...
Aku terima dan Aku redha dengan keputusanMu.
Barangkali aku tidak belajar bersungguh-sungguh..
Barangkali aku telah banyak melakukan dosa kepadaMu..

aku pasrah Ya Allah...
Aku Pasrah dengan ketentuanmu..

Ayuh sahabat..!!!!!!
jangan biarkan dirimu dalam kesedihan..
jadikan kesilapan ini sebagai pengajaran buatMu untuk terus berusaha lebih kuat..

TerUskAn TerSeNYuM........



Ps: Bagi yang dapat result bagus.. Tahniah.

No comments:

Post a Comment