Tuesday, November 3, 2009

final exam...

final dah mula.. esok last paper.. sekarang ramai yang tengah tension dengan study.,..
alhamdlillah lusa last paper..
dah boleh balik jumpe umi dan bah dan adik2..
rindu sangat ngan umi..

ya Allah, berilah aku kekuatan untuk menempuh hari esok...
berilah aku sedikit ketenangan dari ketenanganMu,
bantulah aku untuk menduduki peperiksaan esok..

ya Allah,
Aku telah bernazar...
Aku telah bernazar Ya Allah...
Bantulah aku Ya Allah....

Aku takut Ya Allah..
Aku sangat2 takut...
bantulah aku..

tidur x pernah cukup semenjak final exam..
mata dah bengkak..
lingkaran hitam bawah mata pun dah makin gelap..

hati ini x pernh tenang..

Ya Allah...
tolonglah aku...
ampunilah dosa-dosa ku...
kasihanilah aku...
berilah petunjuk pada ku...

Aku takut ya Allah..
Berilah ketenangan dalam menjawab exam esok..
paper MKT243..
Amin..

para pembaca pun doalah ana ye,.

No comments:

Post a Comment